Tuesday, August 25, 2009

UMNO-BN KECUNDANG LAGI

25 Ogos 2009-Selasa, Permatang Pasir: Pilihanraya Kecil N11 Permatang Pasir membuktikan kekuatan PAS. Sebanyak 8 kali sesi pilihanraya kecil selepas daripada pilihanraya umum ke 12, hanya UMNO-BN dapat menawan di Batang Air sahaja. Tujuh tempat lagi dimenangi oleh PR.

Sepatutnya pemimpin tertinggi UMNO-BN berasa malu kerana setiap kali ada pilihanraya kecil, UMNO-BN menggunakan seluruh jentera, harta kerajaan dan sebagainya untuk menyerang PR. Media elektronik serta media cetak bertalu-talu cuba memainkan peranan untuk memenangkan pihak kerajaan.

Justeru apabila dinamakan UMNO-BN, disana mereka ini terlupa satu kuasa yang dapat mengubah hati pengundi-pengundi walaupun ditabur janji pembangunan bohong, walaupun ditabur duit beribu-ribu ringgit. Kuasa yang dapat mengatasi segala kuasa yang hebat di atas dunia ini, iaitu kuasa Allah Raabul Jalil.

Setiap kenyataan pemimpin UMNO-BN pada sesi pilihanraya kecil seolah-olah orang lain semuanya salah, orang lain semuanya bangsat. Tetapi sudah terang lagi bersuluh, rupa-rupanya UMNO-BN lah yang paling bangsat di atas dunia ini.


No comments: