Tuesday, August 19, 2008

TURUN HARGA MINYAK

Hari ini NAJIB ALTANTUYA telah mengumumkan akan menurunkan harga minyak dalam ceramahnya pada kempen pilihanraya kecil di Permatang Pauh. Kebiasaan kempen yang digunakan oleh pihak kerajaan apabila menang akan menurunkan harga minyak, tapi kempen pilihanraya kali ini berbeza kerana sebelum tarikh pembuangan undi dilakukan, pihak kerajaan awal-awal lagi mengumumnya.

Oleh yang demikian, cara berkempen yang diguna pakai oleh pihak UMNO BN adalah merupakan tektik lama. Kalau rakyat Kelantan, cara begini sudah tidak relevan dah sebab itulah UMNO BN dah mampus dah di Kelantan. Tak tahulah rakyat Permatang Pauh bagaimana! Kalau termakan lagi lah dengan kempen yang UMNO BN bawa ni..........

Sehubungan dengan itu, rakyat Permatang Pauh juga perlu sedar bahawa siapa Najib. Walaupun calon yang diturunkan oleh UMNO BN bersih, tiada skandal, tak makan rasuah, tak bunuh orang dll tetapi kita kena ingat bahawa sebersih mana pun calon UMNO BN, ianya tetap UMNO. Jangan bagi peluang kepada UMNO BN bertapak semula di Permatang Pauh. Pertahankan calon yang berusaha nak menegakkan keadilan walaupun ianya PKR.

Pantang mati sebelum ajal. Biar kita bermandi peluh. Biar kita bermandi darah demi memperjuang dan menegakkan keadilan untuk rakyat sejagat, untuk bumi Malaysia tercinta, untuk Agama Islam serta bangsa kita. Jangan kita nanti menjadi pelarian dibumi sendiri selagi UMNO BN hidup. Jangan terpedaya dengan janji-janji manis yang ditaburkan oleh pemimpin UMNO BN. Selama 50 tahun mereka tipu kita.

Kerusi Parlimen Permatang Pauh WAJIB dipertahankan. Jangan sampai jatuh kepada golongan lintah darat. Kerana kemenangan ini akan menjadi titik permulaan baru kepada rakyat Pulau Pinang untuk terus menguburkan UMNO BN dan konco-konconya.

Teruskanlah perjuangan kita hingga ke titisan darah yang terakhir. Bagi mereka yang tidak dapat hadir sama ke medan tempur ini, iringi lah pejuang-pejuang kita dengan sokongan moral yang padu.

1 comment:

UMNO PARTI PENJARA said...

Tunggulah Najib akan turunkan harga minyak ;)

kenapa kata kat org UMNO 'lintah darat'..Eh! takde. Gurau je ;)



JEMPUT MASUK KE THREAD FORUM SAYA ;)

LAYARI http://TeamPemudaUMNO.blogspot.com